Heja fredag!

Idag hade jag min första körlektion på körskolan.
Det gick jättebra och jag fick massa beröm. Vad hade jag att vara nervös för liksom?
Skönt att ha den första lektionen överstökad, nu är det bara att tuta och köra!


Som vanligt har jag världens håltimme på fredagar så nu ska jag inte till skolan förrrän om cirka två timmar. Men den tiden dödar jag nog ganska lätt.

Jag har varit så sugen på att klippa mig de senaste dagarna så nu har jag bokat klipptid.
I eftermiddag är det jag som har ny frissa.

Fredagen ser ut att bli en lugn hemmakväll eftersom jag har träning ganska tidigt imorgon.
Resten av helgen tar jag som den kommer, det är lika bra!

Önskar er en trevlig fredag!



Kommentarer
JOSEFINE

sv: tack :D

2009-01-30 @ 11:00:01
URL: http://josefiner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0