Back in business

Nu var det slut på sovmorgnar, sena kvällar och lugna puckar!

Tillbaka till verkligheten vilket innebär skola, plugg och jobb.
Dagen har varit fullspäckad, först skola sen var jag med mamma och pappa på husvisning (vi är på jakt efter hus) och ikväll har jag jobbat. Äntligen hemma och kan andas ut!
Egentligen kan jag väl inte det eftersom jag borde plugga till psykologiprovet som är på måndag... Sista chansen för sen är kursen slut och provet kommer förmodligen avgöra vad mitt slutbetyg blir. Nej, jag får lägga manken till och börja plugga snart, det får vara slut på latheterna.

Skönt med fredag imorgon!
Dessutom fyller mamma år så jag måste ut och hitta present till henne. Nu ska jag lägga mig och se på One tree hill sen kommer jag säkerligen somna gott.

Hoppas ni haft en bra dag!




Kommentarer
*Mippi*

Usch låter inte så skoj med skola, jag hatade skolan :S gick inte klart, men fick jobb därför jag slutade. De e ju fre imorrn iallafall så de måste vara skönt för dej?

Här e de bra =)

2009-01-08 @ 22:15:30
URL: http://www.mippi.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0