Äntligen tillbaka

Ikväll beträdde jag konstgräset för första gången på länge.
Otroligt härlig känsla, som jag saknat det!
Det känns så bra att vara igång med träningen igen, till er som inte tränar tipsar jag er att börja! Det kan vara vad som helst, bara det är någon slags träning, man mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt. Själv lämnar jag alla mina tankar som ibland tar över hela mig då jag springer på planen med bollen framför mina fötter.
Träningen gick bra och jag kände att jag kunde hänga med i tempot trots mitt uppehåll.
Om en vecka skriver jag på för Skoftebyns klubb - jag är hemma igen!



Kommentarer
L o t t i i i z z

Tack så mkt snäckan :) Fick hem det idag så tänkte att jag skulle lägga ut en bild på det sen så ni får se! För jag verkligen ÄLSKAR DET :) Nu längtar jag verkligen till våren!!



Hoppas att allt e fint med dig idag sötis :) ? KRAM

2009-01-14 @ 13:51:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Olessia

jag älskar att träna :D

2009-01-14 @ 14:04:36
URL: http://nenno.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0