2009

Plötsligt blev det 2009 och det nya året inleds med världens bakfylla.
Jag är fortfarande full men jag kan åtminstone skriva ordentligt efter många rättningar.
Kom hem för cirka tre timmar sen tror jag efter att ha sprungit inne på krogen och sedan varit vilse lite här och var. Till slut fann jag Olov, Pelle och Madde men det tog sin tid. Så kan det gå! Nu sitter jag här med mitt trogna vattenglas som tar slut hela tiden och av någon jobbig anledning kan det inte fylla på sig självt. Detta kommer bli en lång dag...

Hoppas ni hade en riktig partynatt!



Kommentarer
*Mippi*

God fotsättning gumman!!!

Usch tur jag slipper va bakis idag, inte skoj!!!

2009-01-01 @ 12:57:59
URL: http://mippi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0