Torsdag

Så var torsdagen över och helgen nalkas vilket i sin tur betyder att veckan går mot sitt slut.

Demobehandlingen var jättebra, dessvärre använde hon den bara på halva ansiktet för att jag skulle få se och känna resultat vilket jag faktiskt gjorde efteråt. Däremot skulle jag inte kosta på mig en sådan behandling med tanke på att jag inte behöver den.
Fick faktiskt beröm för min fina hy, kändes bra! Men jag rekommenderar den verkligen för er med acne, rynkor eller andra hudproblem. Demobehandling kan användas på hela kroppen och kan bland annat behandla celluliter, eksem och brännskador. En mycket bra apparat!


När jag var klar åkte jag med mamma  till Överby en sväng. Delade ut mitt cv på massa olika ställen så nu hoppas jag att någon nappar! Samtidigt fyndade jag faktiskt på Gina Tricot, hittade två kjolar. Förbereder för sommaren i god tid!

Ikväll har jag jobbat och när jag väl kom hem belönade jag mig själv med Ben&Jerrys framför Sveriges värsta bilförare. Så klockrent program, kan inte sluta skratta åt dom!

Bjuder på en dagens Marre!



Tröja - JC
Linne - Cubus
Shorts - HM
Leggins - Tippy
Väska - Lindex
Diadem - Dollarstore
Scarf
- ?


Vilken mix jag körde idag. Tips till er där ute - mixa mer!



Kommentarer
PERNILLA

fint!

2009-02-21 @ 21:01:05
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0