Måndag

Så var första dagen på lovet över.

Det blev en tripp till Göteborg igår trots baksmällan.
Idag blev det lite shopping i Femmanhuset medan jag väntade på bussen hem.
Ikväll har jag bara jobbat och sett på Lipstick Jungle. Det har verkligen känts som en typisk söndag idag (bortsett från jobbet), ingen koll på dagarna längre.
Men varför ha det när man ändå har lov?

Nej, jag har verkligen inget vettigt att komma med ikväll så jag skriver mer imorgon istället.
Dags att lägga sig nu ändå eftersom jag ska upp i tid imorgon för att åka till tatueringsstudion och fixa skissen. Han som ska göra den på mig är från Liverpool, ska bli hur kul som helst!

Godkväll, kära läsare!

 

Dagens inköp: Bolero & en lång cardigan från MQ




Kommentarer
Alessandra

Men juste hade glöm att det var du, men nu minns jag!

Skönt med en hel veckas ledighet! Njut!

Sov gott

2009-02-16 @ 23:52:00
URL: http://alessandra.se
L o t t i i i z z

Vilka fina inköp :) Gillade verkligen cardiganen!



Sv; haha ;) Jo, det är klart.. fast jag har typ 10 olika bikinis som jag brukar byta mellan, så det hade nog inte blivit någon ring där. thihi!



Skönt med lov :) Hade oxå velat ha det! Men nä, här får man jobba istället.. phhuu!



Hoppas att allt e fint med dig idag? KRAM

2009-02-17 @ 11:04:34
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Sannaa

Tyckte verkligen boleron var jätte fin :)

2009-02-18 @ 23:09:04
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0