Lördagkväll

Det lutar mot en lugn hemmakväll med Hanna.
I brist på annat lär det väl sluta med att vi ser på Melodifestivalen.
Heja Scotts! Jag som verkligen inte tänkt följa Melodifestivalen i år men eftersom dom är med måste jag se hur det går.

Nu är Sanna här nere i krokarna och hälsar på Jonna i Vänersborg.
Hade varit kul att åka och hälsa på dom men det blir nog utgång för deras del.
Snacka om att det är surt att snart vara 17 år och 11 månader.

Oj, kanske inte ska sitta i morgonrocken när Hanna kommer så nu ska jag klä på mig något.



Hoppas ni har en trevlig kväll!





Kommentarer
NIKI

Tack sötast :) hoppas du och din vän får en underbar kväll :)kram

2009-02-07 @ 19:12:53
URL: http://niczue.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0