Laddad!

Nu kanske ni räknade med att jag menade laddad inför match men inte idag.
Däremot laddad inför kvällen då Susanna och Marcus har sin 18-årsfest och då blir det party vill jag lova! Sovit som en stock inatt så jag känner mig verkligen utvilad.

Solen tränger sig in genom persiennerna och det doftar vår ute, äntligen!
Imorgon är det mars vilket innebär - min månad!
Först av allt vill jag att den ska bli den 20e eftersom jag fyller år då om någon missat det och jag längtar något enormt till den 23e eftersom jag ska tatuera mig då.

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll annars står jag där i sista sekund som vanligt och har panik. INTE KUL!


Hoppas ni får en trevlig lördag, kära läsare! ♥



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0