Jag är tillbaka!

Igår hann jag inte skriva hur mina planer såg ut därför får ni veta nu istället.

Någon gång under eftermiddagen åkte jag iväg till Lidköping för att hälsa på Jimmy.
Lägenheten var jättemysig och läget var bra eftersom det var nära till stan och sjukhuset låg precis intill om olyckan skulle vara framme :p

Vi inledde kvällen med några öl och hans syster Janika kom över och gjorde oss sällskap.
Runt tolv blev vi hungriga och skulle gå och fixa käk men allting var stängt så istället hamnade jag och Janika på krogen. Jag lyckas då alltid komma in på ett eller annat sätt.
Väl där inne träffade vi på två riktigt, ja hur ska man beskriva dom?... udda killar men dom var trevliga och bjöd på drinkar så dom lyckades få oss att sitta kvar. Det dröjde inte länge innan gissningslekarna var igång om vad vi hade för intressen och sysslade med på fritiden bland annat. Rätt kul att höra vad folk får för första intryck av en. Jag var tydligen en tjej som var väldigt modeintresserad och sysslade med sådant. Men ja visst, den tackar man för, måste ju betyda att jag hade bra stil haha ;) Slutligen kom vi fram till att grabbarna var snickade, man bara yes... Lite intressantare hade man väl hoppats att dom kunde vara men men. 

När klockan var två var det stängningsdags och runda under fötterna som vi var vinglade vi bort mot utgången. Sedan har jag en del minnesluckor men av någon anledning bokstavligt talat attackerar Janika killarna och sliter dom i håret på väg ut. Jag fattade ingenting (inte för att jag gör det idag heller men) men förmodligen trodde hon att dom snott hennes väska som fortfarande är försvunnen. Efter många om och men lyckades vi komma ut men skildes åt eftersom hon skulle till polisen och jag vandrade bort mot Jimmy som kom och mötte mig.
När vi kommit in däckade jag ganska fort och så var den kvällen slut.
Men det var en lyckad visit som absolut måste göras om inom en snar framtid.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

    




Kommentarer
Alessandra

Du verkar ha hft en trevlig helg i alla fall!

Min helg har vart bra, träffade killen jag berättade om i går :)

Han kom hit och sen sov han här. Jätte mysigt!

2009-02-01 @ 20:28:12
URL: http://alessandra.se
Anonym

Jadå :) Du är jätte trevlig :D

2009-02-01 @ 21:36:04
URL: http://mumintrollska.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0