Heldag med laget

Snacka om att helgen gick fort!

Lördagen spenderades med laget. På förmiddagen var vi i Vänersborg där vi spelade Human table football och Human table hockey.
För er som inte vet vad det är ska jag försöka förklara så bra som möjligt. 

Ni har säkerligen någon gång spelat bordsfotbolls- och hockeyspel där man styr gubbarna?
Det var precis vad vi gjorde fast det var vi som var spelarna på planen.
Human table football gick till så att man satt fast två och två i varsin sele så att man bara kunde röra sig i sidled. Detta gjorde att ett riktigt bra samarbete krävdes för drog man åt varsitt håll flög man ju rent ut sagt.

Human table hockey skiljde sig däremot lite från fotbollen eftersom att vi inte var inne på planen. Vi satt utanför planen på bänkar och använde oss av klubbor som vi sträckte in över planen.
Fick man chans var det bara att smälla till pucken för kung och fosterland i försök att göra mål.
Kanske är lite oklart men bilder kommer senare så ni förstår bättre.
Det var hur kul som helst!


Därefter åkte vi tillbaka till klubblokalen och käkade, fortsatte med lite tävlingar och teori m.m. På kvällen blev det fest hos Hansson, en riktigt lyckad sådan också! Dock är mitt näsben fortfarande helt blått och ömt efter smällen. Nu låter det väl som att jag åkt på stryk men riktigt så är det inte. Eller ja, beror väl på hur man ser det. Jag skulle resa mig upp från toaletten och samtidigt som jag reste på mig hastigt smällde jag i näsbenet i handfatet. ONT! Detta kan låta lite klantigt men ni som inte var där vet faktiskt inte hur nära handfatet stod gentemot toaletten.
Om det nu inte var alkoholen som fick mig att tro det? Skulle inte tro det.
Hansson bör definitivt fixa till sitt badrum, det är ju livsfarligt!

    
 




Kommentarer
Leonora

sv; härligt :D

ja verkligen :D

går barn och fritid :D

2009-02-16 @ 15:12:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Alessandra

Mysiga fest bilder :)

Tack!

De står Fela är mänskligt Förlåta gudomligt

På Italienska ;)

2009-02-16 @ 16:05:22
URL: http://alessandra.se
Anonym

Nöjd med gbgresan? :D

2009-02-16 @ 18:17:17
Anonym

Är det något du vill veta om mig eller är dte något som du undrar över min blogg? Ställ då din fråga i min frågestund som just nu är i fullfart på min blogg! :)



Kram

/Lm

2009-02-16 @ 18:26:08
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Alessandra

Nice!

Vad blir det förnågot?

Din första?

2009-02-16 @ 19:33:56
URL: http://alessandra.se
Demi

fin blogg du har! haft en bra dag? :)

2009-02-16 @ 21:58:25
URL: http://carmex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0