Fredagskvällen

Eftersom jag inte hann blogga något igårkväll uppdaterar jag om gårdagens kväll nu.
Jag, Annie och My var som sagt på bio. Vi såg "I taket lyser stjärnorna".
Jag vet inte om det var jag som hade för höga förväntningar på filmen eftersom boken var så bra men jag blev ganska besviken. Den kändes bara seg. Men jag kan väl inte haft för höga förväntningar eftersom både Annie och My höll med mig om att den inte var bra.
Hur som helst är boken bra så nio som inte läst den - gör det!

  




Kommentarer
Liene

sv: bra att det gick bra. I torsdags komemr jag inte ihåg vad jag gjord emen idag har jag sjungit och spelat gitarr en del, ska det igen.



det är som at man måste sluta läsa böcker bara för att man inte vet när en film komme rut:P synd att du blev besviken.

2009-02-07 @ 18:36:32
URL: http://lienes.blogg.se/
e

Jag har också läst boken, men tyckte filmen var helt OK ändå. Alla grät.. gjorde du? Haha

2009-02-07 @ 19:02:43
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0