Äntligen träning!

Det blir den första träningen den här veckan (dåligt, jag vet), men jobbar man varje dag hinner man inte med, så enkelt är det. Det innebär bara att jag ska köra ännu hårdare idag än vad jag brukar för det finns nog ingen skönare känsla än efter lördagens pass när man är helt utmattad
Då känns det i varenda muskel att man tagit ut sig, så ska det kännas efter varje träning för då har man presterat grymt! Dessvärre är det nog sista lördagsträningen nu vilket ger mig ännu en anledning att ta ut mig ordentligt.
Känns ju sådär att vår enda inomhusträning slutar just nu när det är som mest snö.
Det blir till att springa runt ute i kylan istället.

Nu måste jag göra mig i ordning och pulsa bort i snön.


Hoppas ni har en trevlig förmiddag!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0