Ambitiösa Marre!

Idag har jag lagt manken till och varit extra ambitiös!

Morgonen inleddes med volleyboll och jag fick självklart värma upp med kille som är något längre än mig (säkerligen morgonpiggare också). Detta resulterade i att jag förlorade på de flesta momenten vi "tävlade" i och det var bara ner på golvet och göra armhävningar.
Men hallå, jag blir extra tränad så det så!

Därefter hade vi historia och jag fick faktiskt gjort några frågor. Snacka om att förbättrat sig sedan måndagslektionen då jag och Hanna bara satt och skrattade bort tiden.
Ska jag vara helt ärlig har jag nog aldrig haft så kul på en historialektion, tummen upp för det!
Sist men inte minst hade vi mattelektion med Linnéa, det gick si sådär men jag var duktig nog att gå på extramatten helt ensam när vi egentligen slutat. Alla andra åkte hem - jag stannade kvar och hade extramatte med Camilla. Vadå ambitiös?

Bara känner för att beröma mig själv lite idag om det märks.
Nu ska jag ge mig iväg på körlektion och ikväll ska jag jobba.
Behöver jag understryka att jag är ambitiös?

 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0