Tillbaka till verkligheten

Nu är det som vanligt i skolan igen. Ingen fransyska att ta hand om. Bara tomt helt enkelt.
Men jag fick mig några härliga skrattanfall under svenskalektionen, minst sagt.
Först hade vi i internationaliseringsgänget roligt åt årets kommentarer som sades förra veckan.

På mentorstiden hade Malin och Elin anordnat bästa leken - hela havet stormar!
Som vanligt är jag extremt tävlingsinriktad och jag var uppe i extas när vi gick runt stolarna.
Kom till final där jag mötte Lydia, det slutade med att vi båda låg på golvet med stolen över oss.
Jag tror att de flesta hade extremt roligt åt mig men det är sådant man får bjuda på!

Verkligen mycket skratt och liten verkstad idag men nödvändigt för att jag ska överleva dagen.
Om två timmar ska jag åka och jobba. Lite klirr i kassan behövs!

                                                         

                                 Hoppas ni har en bra dag, kära läsare! ♥













Kommentarer
Anonym

HELA HAVET STORMAR!!!!!

2009-12-14 @ 15:30:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0