Nervositet smittar

Halva dagen har spenderats åt att prata om hur veckan kommer bli med våra Frankrike-gäster.
Schöttan är nervös, Louise är nervös, Emilia är nervös, Linnea är nervös - nu är jag nervös!
Jag som hatar att vara nervös. Men vad har jag att vara nervös över? Det blir säker kanon!
När vi satt och pratade om detta förut kom jag självklart på bästa lösningen.
En sup strax innan de anländer och precis när jag säger det kommer vår lärare, haha!
En blick säger mer än tusen ord kan jag ju avslöja ;) 

                                   

                                              Bild från en utekväll med Annie ♥





Kommentarer
simone

Nu blir ju jag nervös av att alla är nervösa, haha XD

2009-12-03 @ 14:12:24
URL: http://fattybom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0