Jag är redo för 2010

Äntligen säger jag bara! Som jag sett fram emot 2010!
Det kommer bli ett oerhört händelserikt och spännande år för mig.

♥ 6-7 mars beger vi oss av på Studenkryssning vilket blir min första kryssning.
♥ En vecka senare åker jag till Frankrike och det blir min allra första utomlandsresa!
♥ 4 juni tar jag studenten, behöver jag nämna hur stort det är?
♥ Till hösten hoppar jag antingen på en utbildning eller åker utomlands som au pair.

Och så mycket mer kommer hända emellan allt detta :)
Jag är så redo för 2010 och ser fram emot det nya året!

                                                     


Kommentarer
Malle - Hockeyfru

härliga saker planerade redan ser ja!!

gott nytt år sötnos! Kram

2009-12-31 @ 11:43:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0