Solen i ryggen och cidern i högsta hugg

Det är så min kväll kommer se ut! Åtminstone början av den.

Det är kanonväder ute vilket innebär att man måste ut och utnyttja solen innan det blir för sent.
Om några timmar åker jag och några kompisar ner till Strandgatan för att smutta på vår öl/cider innan vi ska vidare till Olearys.
Känner på mig att det kommer bli en väldigt trevlig kväll.

Nu till den största och vanligaste frågan. What to wear?
Satsar förmodligen på en klänning, snygga accessoarer, klackar och lockigt svall.
Ska snart börja rota igenom min garderob, brukar ta ett tag så det är lika bra att börja i tid.

Vad gör ni ikväll?





Kommentarer
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

tack så mycket. då borde du se dom andra serierna jag skrivit upp också =)

2009-08-08 @ 13:13:51
URL: http://idatallhed.blogg.se/
melissa

låter ju kul :D

2009-08-09 @ 00:10:01
URL: http://melissablogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0