Party i Gbg!

Något impulsivt måste jag säga!
Igår åkte jag och Annie till Göteborg precis efter hon tagit körkort och det var sannerligen en intressant åktur i Götet. Körde bland annat på en trottoar, råkade köra mot rött, mot enkelriktat, trängde sig in i filer och körde vilse ett antal gånger. Nej du, Annie.
Får lov att säga att din körning inte blivit godkänd om du skulle haft uppkörning där igår, haha!
Vi kom åtminstone fram till slut och hann bara landa några minuter innan vi gav oss iväg igen. Träffade lite folk och plötsligt, någon timme senare hamnade vi på krogen Flame. Impulsivt, ja. 
Har inte sovit en blund inatt så mina ögonlock faller ihop snart.
Ska försöka sova en stund nu så jag orkar träna ikväll. 

Bildsammanfattning 

                       

Drinktips:
Rosa Pantern och Sex on the beach går alltid hem!







 



Kommentarer
Anonym

alo, fin blogg. hur har din dag varit ?:)

2009-08-06 @ 17:52:03
URL: http://daliavilla.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0