Onsdag

Var uppe tidigt idag också, vad är det med mig egentligen?
När jag väl kan sova länge går det inte, typiskt!

Tog vara på dagen och åkte iväg till Red Rocket.
Skulle byta piercing samt prata med Chin om min tatuering som ska fyllas i än en gång.
Min tragus var inte helt läkt så jag fick ha kvar ringen men vi bytte kula så nu har jag en röd liten söt pärla i. Ska tillbaka i september igen och byta piercingen plus fylla i tatueringen.

När jag ändå var i stan passade jag på att leta efter present till Pierre som fyller år nästa vecka.
Nu är presenterna avklarade, känns skönt! Gick faktiskt ganska lätt att ordna för en gångs skull. Annars brukar presenter inte vara det lättaste.

Nu ropar pappsen att det är mat men jag uppdaterar senare!

Ha en bra dag, kära läsare!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0