Honey <3

Tog en promenad med pappsen medan det fortfarande var fint väder.
Nu ser det däremot mörkare ut...
På vägen hem stannade vi till vid affären och handlade lite.
Något som fick följa med hem var honungsmelon!
Jag är inget fan av vanlig melon, känns bara smaklöst med massa kärnor i.
Däremot är honungsmelon är yummie!
Skärde upp den när vi kom hem och det dröjde inte många minuter innan den var slut.
Mätt i magen nu!

 

Min übersöta sked fick äran att hugga in i melonen :)


Ska städa rummet lite snabbt sen ska jag visa er vad jag köpte på gårdagens shoppingrunda!





Kommentarer
Anonym

söt blogg :)

lycka till :)

allt bra? =)

2009-08-19 @ 17:03:50
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0