Frisk som en nötkärna!

Kanske inte riktigt men näst intill! Bara kroppen som känns lite seg nu.
Det tar minsann på krafterna att vara sjuk.

Har precis kommit hem från Pierre.
Dagen började med en lång sovmorgon idag eftersom Gabriella inte väckte oss. 
Efter att vi gjort oss i ordning kom jag med den geniala idén att åka till Överby. Sagt och gjort! Självklart började det klia i fingrarna på mig redan i första butiken.
Slutade med att jag kom hem med lite smått och gott.
Lite sent med flip-flops nu men tänkte att jag kunde ha dom nästa sommar :)

                                                                    Linne - JC
                                                                    Leggins - Cubus
                                                                    Scarf - VILA
                                                                    Flip-flops - Intersport

                                               

                                Som ni märker gillar jag rosa ;)






Kommentarer
åsa

snygga inköp! :)

2009-08-31 @ 00:36:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0