Första dagen i trean avklarad

Det var som jag förutspått, bara massa tråkig information men ändå roligt att se alla igen :)
Slutade vid ett och promenerade bort till stan för att ladda busskortet så nu är det gjort.

Det är underbart väder idag! Gick i shorts och tyckte ändå det var jättevarmt.
Sitter och funderar på hur jag ska spendera denna onsdag på bästa sätt.
Har redan gjort en god insats och hjälpt pappa med hans läxa.
Han har precis börjat skolan efter att ha varit i industrin hela livet.
Det är aldrig försent att börja med något nytt så länge viljan finns!
Det är pappsen ett levande bevis på :)

Det var dessutom en intressant läxa han fått inom psykologi och jag älskar ju det ämnet!
Fick MVG i det när jag hade det så jag ska nog kunna hjälpa pappsen på traven.
Åh, vad jag hade velat ha Psykologi B nu i trean men tyvärr gick inte det om jag skulle ha Internationalisering och jag vill ju inte missa resan till La France som blir till våren!

Nej, nu ska jag försöka leta fram mina gamla psykologianteckningar.
Dessvärre är jag nästan säker på att jag slängt dem.

Ha en bra dag, kära läsare!



Kommentarer
Anonym

va det en bra dag i skolan ?

2009-08-19 @ 15:09:36
URL: http://designbyjessica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0