Sömnig

Igår vill jag inte påstå att jag låg på topp som tänkt. Inte idag heller om jag ska vara ärlig.
Lite för mycket av det goda kan orsaka en otroligt trött Marre kände jag. Helt sjukt.
När jag väl kom hem igår somnade jag som en stock och gick upp för en stund sedan. Problemet är bara... Jag är fortfarande lika trött! Det här går ju inte. Hallå?! JAG HAR MATCH IDAG! Jag måste vakna till liv, och det är genast! Kan ju inte springa runt som en jävla zombie på plan (ursäkta ordspråket), men lite orolig börjar jag faktiskt bli.
En positiv sak är i alla fall den att solen skiner! :) Jag var tvungen att trycka in något positivt innan jag slutar skriva.
Ha en riktigt bra lördag gott folk, och önska mig lycka till på matchen..
Det är faktiskt revanch mot Lidköping, nu jävlar!  / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0