Orientering!

Nu ska jag ut i Slätthults skogar och orientera i hettan! Önska mig lycka till, det lär behövas. Det är bara att hoppas på att Hanna klarar av att läsa kartan, annars lär vi väl hamna långt bort åt helvete (ursäkta språket), men det blir så av bara farten när jag skriver. En sak är säker - det kommer bli sjukt varmt!
Nu måste jag cykla iväg, är jag inte tillbaka om max två timmar - ring polisen!
Haha detta påminde mig om när min käre broder orienterade när han var liten och sprang vilse, ut i en helt annan skog så alla fick gå och söka efter honom. Och fann honom i ja, en helt annan skog som sagt. Och händer det honom är jag rädd att det sitter i generna.


Kommentarer
kimpa

Kära syster yster...glömde jag & pelle lära upp dig hur vi "orienterade" när skolan tvingade på oss att springa svettiga i en jävla skog. Svaret är Lätt, gå åt motsatta håll & hota alla som kommer att få se deras stämplar & gör sedan samma hål med örhänge eller nål =)

ha de gött

2008-05-08 @ 12:20:04
URL: http://trytorun.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0