Helgen

Nu var både helgen och lovet slut. Det gick väldigt fort.
Måste börja med att rapportera att vi vann mot Lidköping igår med 3-2. Alltid lika härlig känsla att vinna efter en hård kämpainsats! Vi förtjänade verkligen den vinsten. Äntligen fick vi får revanch och satte dom på plats, gött!
På kvällen blev det lite firande men efter ett tag försvann folket åt lite olika håll, bland annat krogen och hem. Och ja, på tal om hem. Nu har Hanna lämnat Trollhättan. Tack för ett underbart lov gumman! <3 Nu får det faktiskt bli lugnt några helger framöver, känner att jag varit överallt och ingenstans och festat det senaste. Det tar på krafterna i slutändan. Nu hade jag tänkt att vila upp mig en stund.
Hoppas du haft en lika trevlig helg som jag! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0