Dagen i helhet

Startade med skola som vanligt, men eftersom jag är så duktig och har koll på vad jag ska göra fick jag sovmorgon och slapp gå på Samhällslektionen, yes! Dagens plus går till sista lektionen, mentorstiden då Markus kom dit för sista gången och pratade. Han är alltid lika intressant att lyssna på. Dessutom blev han så glad för våra brev så han tackade oss med hemgjord kladdkaka och dricka, mums! Kom hem, pluggade lite sen cyklade jag iväg till Johanna och Haris. Mitt hår blev äntligen blekt, så nu slipper jag den hemska utväxten! Efter det var klart slog vi oss ner i soffan och kollade på Andra Avsnyn´s säsongsavslutning. Det kan ju inte sluta såhär, jag måste ladda ner för att se fortsättningen! Vem orkar vänta till 21 september? Inte jag i alla fall...
På torsdag är det dags för hemmamatch igen, denna gången möter vi Vargön.
Nu är det dags för vinst! Kan fortfarande inte smälta resultatet från igår...
Det var väl allt för idag! Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0