Vinterland, håll mig kvar!

Jajjemän! Här sitter jag uppe i vinterlandet och vill bara att tiden ska stanna så jag slipper åka hem. Kan ju hoppas på att snön försvunnit där hemma tills på måndag! Jag vill ha vår, för efter våren kommer sommaren. Längtar!
Det blir förresten ingen fest för min del idag, tråkigt. Det skulle tydligen vara klassfest och då var man plötsligt inte bjuden. Äsch, vad gör det mig? Klassfest låter inte så lockande ändå. Men imorgon blir det annat! Ska med Jonna och Mia till Torvalla och parta loss. Snygg avslutning på mitt lov här uppe. Fan vad trist att säga "avslutning på mitt lov". Varför ska loven alltid gå så fort? Nu blir det inget mer lov förräns sommarlovet. Eller ja, några dagar v.18 under Valborg och sådär, men inget mer än så.. Hjälp! Hur ska det gå?
Nej, det har jag inte tid att tänka på nu!

Ska ut med brorsan och åka bil nu, great!  Hej svejs!
 


Trackback
RSS 2.0