Vinnare!!

Oh yes, det glömde jag ju nämna! Tro det eller ej, men min grupp vann tävlingen som var förra veckan! Om ni minns att jag skrev om att vi skulle skapa en klädkollektion? Hur som helst, våran var bäst och vi tpg hem segern! Vem hade trott det? Inte jag och Malin i alla fall när vi gjorde klart det sista på kläderna och skrev klart texten i fredags. Men jojjomän! Kom till skolan i morses och alla jag mötte sa "Grattis!". Tack sa jag och gick vidare och anade att jag möjligen hade namnsdag. Men nej, då fick jag se gruppkortet på oss som vi tog förra måndagen på Tv:n. Och visst hade vi vunnit!
En tre-rätters middag på fredag blir det. Trevligt, trevligt. Dagens plus! Men det är klart, vinnarinstinkten finns ju alltid inom en, och den här gången tog vi verkligen fram den. Malin var lika chockad som jag när vi träffades i morses och insåg att vi vunnit haha. Men gladast av alla måste nog vara vår handledare Sofia, hon som peppat oss hela veckan och påminnt oss så många gånger om att vi ska vinna. Nu kan hon vara stolt :)


Kommentarer
Camilla

grattis

2008-03-12 @ 13:54:38
URL: http://theonlymee.blogg.se
María Hardardottir

Stort grattis! Det var en hård kamp! (kanske). Har dom som kom tvåa också fått sitt pris? För vi skulle ju få biobiljetter. Försov mig den morgonen dock :p Jag vill ju också ha pris ;)

Ses imorgon på draman!
María

2008-03-16 @ 20:16:35
URL: http://mariasif.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0