Uppe i norr

Ja, här sitter jag uppe i Jämtland. Tågresan var otroligt seg och jag tror knappt jag sov en timme. Plus att tåget var försenat till Östersund också, så det kändes extra långt! Åkte 17.30 från Trollhättan i onsdags och kom fram hit torsdag cirka 07.30. Jobbigt säger jag bara!! Det var nästan -20 grader när jag kom fram och jag trodde jag skulle frysa ihjäl! Är inte van vid sådan kyla. Men men, jag överlevde ännu en gång.
Min födelsedag blev lyckad och jag var spiknykter. Annat blev det igår! Fest hos Olov, det var inte mycket folk men trevligt var det! Folket var jag, Olov, Oscar, Fredde, Tjomp och Madde om jag inte minns helt fel. Fick i mig 1 liter vin, öl och sprit på det. Ni kan tänka er att jag var full och att minnesluckorna är många. Men min fruktansvärda baksmälla kommer inte hindra mig från att festa loss ikväll igen! När Marre väl är på G, kan inget hindra henne ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0