Söndagen går mot sitt slut

Såhär har min söndag sett ut: Åt middag med mamma och pappa, sedan slog jag mig ner framför Tv:n och såg på "Mannen i mitt liv". Efter det har jag bara suttit här och slitit och slitit med min engelska läxa som ska lämnas in imorgon. Äntligen är den klar! 
Min mp3 har jag ägnat lite tid åt också och lagt in massa låtar, skönt med lite nytt

Jacob lyste upp min kväll genom att skriva lite fina saker..
"Du är en underbar person vet du det? Du är så förstående, liksom du bryr dig verkligen. Du är otroligt snäll, och allt de gör dig till en så underbar person."
Tack för att du finns Jacob :)

Nu ska jag slå mig till ro och se på "A perfect man".
Ha en fortsatt bra söndag!


10 dagar kvar!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0