Söndag

Hade riktigt konstiga drömmar inatt, vart får jag allt ifrån? (Glöggen!) - Nej nu ska jag försöka hålla mig ifrån Björns skämt ett tag. Men han är för go, min lilla Bear haha!
Blev väckt av festandet inatt igen, fast det var inte så farligt sent den här gången. 
Idag är det typiskt söndagsväder, regn regn och regn. Men det spelar väl ingen roll eftersom att jag antagligen ska hålla mig inne idag. Måste få klart engelska läxan som handlar om den Hållbara Utvecklings-veckan. Känns faktiskt lite konstigt, framför allt tråkigt att återgå till vanliga lektioner efter den här veckan, jag kommer sakna den! Men nu har jag bara åtta dagar kvar i skolan, sen åker jag! Det är så härligt att ha något att se fram emot :)
Måste bara uppdatera alla som inte visste att Nordman slog ut Carola och Andreas i Andra chansen igår. Snacka om att jag blev glad! Nordman är grym ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen! See you later alligator!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0