Snart, snart!

Snart sitter jag på tåget till Östersund! Börjar faktiskt känna mig lite stressad inför packningen, inte för att jag har någon anledning men ändå. Alltid är det något jag ska stressa upp mig för. Nej, jag ska börja packa lite smått redan ikväll för imorgon har jag fullt upp med annat. Först ska jag vara i skolan fram till halvfyra och efter det ska jag och mamma åka och handla presenter till mig :) Jag älskar att fylla år! Kan man inte göra det oftare? Eller vänta, jag tar tillbaka det där. Då skulle man bara bli äldre fortare, och det vill jag absolut inte. Min ungdom är här och nu, och jag ska ta väl vara på den!

Det blir ingen träning för min del ikväll förresten, mitt ben strejkar. Jag har ont i hela kroppen från igår känner jag. Så går det när man möter tufft motstånd och går in i hårda närkamper. Det kallas fotboll! :)  Yes! Fick precis reda på att brorsan varit och köpt bil idag, ska bli så kul att åka runt med honom. Och ett stort plus är att han kan hämta mig på stationen på torsdag morgon! Slippa bära packningen ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0