Skolan

Tog sovmorgon idag, den behövdes verkligen! Vaknade upp med solen i ansiktet och insåg att det kanske var dags att släpa sig upp ur sängen. Verkade inte som att jag missade något speciellt som jag förutsett. Dom hade varit på modevisning med miljövänliga kläder, mer än så var det väl inte.

Kom till skolan vid kvart i elva, pappsen var snäll och körde mig :) Till min besvikelse var Malin inte här, och hon svarade inte när jag ringde heller. Malin, vart är du?! Kom till skolan! Eller ja, en bildföreläsning på två timmar kanske inte är så lockande men men! Får väl se om man kan smita iväg i pausen.

Träningen börjar redan halvfem idag så det blir tajt med tid! Efter det ska vi ha spelarmöte.. Får inte glömma att skriva att vi hade ett litet test idag på vad vi lärt oss under dagarna hitills och jag understryker att jag fick flest rätt i gruppen, jag är allmänbildad! ;) Eller som man också kan uttrycka sig: Smart blondin! 

Idag är det precis 14 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och åker upp till norr! :)
Nu ska jag kila, föreläsningen väntar.. Ha en bra dag kära läsare!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0