Skola

Den här dagen går väldigt segt känner jag. Vi har bara avklarat engelska och svenska än så länge.

Nu sitter jag med Emilia uppe på Media och väntar på att Dramalektionen ska börja. Fast inte ens den gör skoldagen roligare idag, för vi ska se på en tråkig film om Shakespeare.
och efter det har vi två otroligt långsamma lektioner, Media Kommunikation och Samhällskunskap med Svante. Snälla, säg att lektionen är inställd av någon anledning.. Yes, vad positiv jag är idag!
Imorgon är vi i alla fall lediga, men vad spelar det för roll när jag ändå måste plugga på engelska. Prov på torsdag.

Träffade Tobbe för en liten stund sen och han gav mig det otroligt sorgliga beskedet att han ska byta linje och gå om ettan. Han svek mig, min lilla Bobbe :( Vem ska jag nu skojja med uppe på Media? Det är bara han som förstår sig på mina skämt, fast hur skulle han inte kunna göra det efter att ha gått i samma klass som mig hela högstadiet?
391
- Den saknade klassen!

Kan påpeka att jag egentligen skulle fyllt 17 år idag eftersom att jag var beräknad till den 10 mars (Se, ännu en gång där nr 10 dyker upp i mitt liv), men dum som jag var så kom jag inte till världen förräns den 20.. Så idag är det 10 dagar kvar tills jag fyller år! :)


Kommentarer
Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-10 @ 11:54:05
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0