Peppad till max!

Eller inte... Mitt ben fortsätter strejka, men det gör inte resten av kroppen så då har vi en majoritet! Det blir träning till max, om man bortser från löpningen. Imorgon är vi lediga, kan inte beskriva hur skönt det ska bli med sovmorgon!
Däremot kan jag inte bortse från engelskaböckerna.. Dom kommer skrika efter mig, men jag vill inte ens se dom. På tal om engelska. Nästa måndag är det Nationellt prov, muntligt. Jag och Malin ska sopa banan! ;)

Imorgon ska jag hinna med att åka till Överby också för att hämta jackan, som borde kommit nu?! Och kanske peka ut några presenter jag önskar mig. Faktiskt bara 10 dagar kvar nu, fast det nämnde jag nog tidigare idag. Minnet är bra men kort! Min digitalkamera verkar inte gilla mig längre, skärmen har nästan blivit svart så det blir nog inga fler kort förräns jag har en ny, inga bra i alla fall. Där har vi nr 1 på önskelistan! Men inte kan jag begära för mycket av mammsen och pappsen, eller? Nej, nu blir det inget mer skrivande för stunden. Hej svejs!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0