Oops!

Förlåt kära läsare för att jag inte hunnit skriva något förräns nu! Jag har verkligen haft fullt upp på schemat idag. Först var jag i skolan till 15.30, efter det åkte jag och lämnade ut mitt CV lite här och var, sedan åkte jag och mamma för att handla presenter till mig. Jag fick en jättefin digitalkamera samt en mp3, pengar och lite smått och gott. Jag fyller ju inte år förräns på torsdag men eftersom att jag åker till Östersund imorgon så blev det lite firande idag. Mina älsklingar Annie och Johanna kom förbi ikväll med presenter. Jag fick ett jättefint halsband av Johanna, en cool t-shirt av Annie med texten "VODKA - Make people talk", ett sött gosedjur och ett fint kort. Tack brudar! <3
Lägger upp bilder på presenterna efter påsklovet när jag kommit hem igen.

Just nu sitter jag och fyller min nya mp3 med musik så att jag ska kunna ha något att sysselsätta mig med på tåget. Kommer bli en oerhört långtråkig resa. Men men, den som väntar på något gott! Nu ska jag se så att jag inte glömt att packa ner något viktigt, inte för att jag skulle få ner något mer i väskan, men ändå!
Trevlig kväll till er alla! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0