Matchrapport

Vi hade bortamatch mot Vedum som ligger bortanför Vara. Det blev förlust, men det var tufft motstånd och ändå lyckades vi spela jämnt mot dom. Det var tydligen ett lag som låg i div. 3 och där kommer vi med nästan ett rent 16/17-årslag och gör en riktigt bra match.
För att vara min första match på länge tycker jag att det gick ganska bra vilket tränarna också tyckte så det känns bra! Däremot något som inte känns bra idag är mitt baklår, trodde inte jag skulle komma ur sängen förut. Får hoppas att det blir bättre snart. Ikväll är det träning, sista träningen för mig på ett tag. För på onsdag åker jag till Östersund, då borde mitt ben ha chans att vila upp sig tills jag kommer tillbaka.
Just nu känner jag att jag hatar snö! Mamma väckte mig och sa "titta ut genom fönstret", jag svarade: "Neej, säg inte att det snöar!" Vilket det gjorde, massvis. Så nu är vintern här igen, det är tragiskt. Och nu måste jag ta en tidigare buss till skolan för att verkligen vara säker på att inte komma försent, jag har faktiskt Nationellt prov i engelska.

Ha en bra dag!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0