Måndag igen

Det var riktigt tungt att ta sig ur sängen i morses, mamma var du tvungen att väcka mig?
Nu ligger väl däremot Malin och har sovmorgon, på grund av sin ursäkt "Min hårfärg är katastrof!" Okej då, jag lider något med henne. Gult hår är väl inte det snyggaste i dagens läge? Haha undrar vad P-A kommer säga när jag meddelar honom att Malin är hemma för att hon har dålig hårdag. Inte den bästa ursäkten kanske?
Ikväll är det träning och jag har bestämt mig för att vara med! Kanske inte det bästa för benet om jag är med på löpningen, men styrkebanan får jag allt tåla! Jag säger som Jonas alltid påminner oss om: "Det värsta som kan hända är att man blir vältränad".
Oj, nu måste jag rusa till bussen! Skriver mer sen. Hej!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0