Lördag

Blev väckt ännu en natt av festandet i Östersund. Det värsta är inte att bli väckt från sin djupa sömn, utan det är att höra hur roligt dom har det och inte kunna vara där!
Somnade om till slut och vaknade runt tolv. Mamma överraskade mig med pannkakor, mums! Sedan åkte jag bort till Annie, blev en öl där. Skulle egentligen på fest, men nej så blev det inte. Så vad ska jag göra ikväll? Bra fråga. Blir väl till att se på Tv och tycka synd om mitt stackars ben.
Fick precis inbjudan till fest i Gbg, men lite sent att få det nu va? Bra att folk är ute i tid med inbjudan. Skulle för det första ta mig typ 1 timme att bli klar, och sedan 1,5-2 timmar för att ta mig dit och då är klockan framåt 23. Känns lite sent att komma nykter då. Nej, det får bli en nykter kväll. Däremot nästa lör lär det bli alkohol med i bilden med fotbollslaget :) Något synd bara att man har ett helt år kvar tills man kommer in på krogen eftersom att alla andra över 18 ska på Butlers efter festen hos Elin. Men men, min tid kommer! ;) Nu ska jag frossa min älskade glass och se på Tv :) Hej svejs!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0