Helgen

Blev inget skrivande igår, fanns helt enkelt ingenting att berätta för jag hade nog den tråkigaste lördagen som man kan ha. Jag såg på två filmer, A love letter (den sög) och A cinderella story som var helt okej, fast det var väl Chad Michael Murray som lockade mig mest till att se filmen. Måste han vara så het? Hur som helst! 

Efter det var det dags för att se Melodifestivalen med mamma. Och min bear som jag börjat kalla honom, allas favorit: Björn Gustavsson! Han fick nog i sig lite för mycket glögg igår. Han var ju så söt i sina rosa kalsonger, haha! Han är bara klockren :) Annie kom förbi en sväng, mitt i Björns show, hon var ju bara tvungen att också se honom!

otroligt nog vaknade jag upp redan klockan 9, rekord?! Men jag måste ju medge att det endast var för att min mobil höll på att vibrera hela morgonen. Hade tydligen fått sms av Andreas, Fredde och Annie.
Då kände man sig lite poppis!

Så vad händer idag? Söndag... Ska åka bort till Andreas och Shadow sen, får väl se om jag kan underhålla dom på något sätt. Shadow har ju sådan energi så man blir trött av att se på honom ibland. Men han är för söt!
Nej, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Vad det nu var...?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0