Hej igen!

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig borta från att skriva ännu ett inlägg i min blogg innan jag åker. För tillfället håller vi på att arbeta vidare för fullt med reklamprojektet. Jag sitter och skriver reklamannonsen som handlar om mobbning. Men jag kände att jag ville skriva om något roligare, jag menar hur uppiggande låter det att skriva om mobbning? Inte särskilt uppiggande kan jag påpeka.. Jag sitter bara och har nedräkning tills jag ska åka. Inte för att jag längtar efter tågresan som förmodligen kommer kännas som en evighet, men då är jag åtminstone på väg! Oj, jag hinner inte skriva några fler rader nu för Philipe och Carl kommer. Då måste jag ju visa hur kreativ jag är och hur långt jag kommit med reklamannonsen! Not... Hej då!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0