Hållbar utveckling

Kommer denna veckan någonsin nå sitt slut?
Förra veckan var alla överlyckliga över att vi skulle slippa vanliga lektioner, men ska sanningen fram så har jag mycket hellre vanliga lektioner än det här. Det är så tråkigt!
Vad har vi gjort hitills? Försökt bolla idéer med gruppen om hur vår miljövänliga klädkollektion ska se ut som vi fått i uppgift att skapa. Det är ju som sagt tävling och alla handledare brinner för att just deras grupp ska vinna. Förlåt Sofia, om vi sviker dig men vårat engagemang är väl inte det bästa. Försöka duger!

I två timmar har jag och Malin sprungit runt i skolan och samlat på oss olika broschyrer m.m för att kunna vinna den andra tävlingen som är på tors. Men det är lugnt, för jag och Malin är verkligen insatta i allt som det här handlar om och så kan man ju inte sticka under stolen med att vi alltid har ett säkert kort i skjortärmen ;)

Om en stund ska vi samlas i gruppen och fortsätta med vår klädkollektion som förhoppningsvis kommer göra succé på fredag! Drömma kan man ju alltid göra. Och i eftermiddag ska vi på en föreläsning som håller på i 1,5 timme. Glöm att jag ska dit. Höll ju på att somna på föreläsningen igår som "bara" var en timme!

Härligt med sol och klarblå himmel måste jag avsluta med att säga och idag kommer min nya jacka hem, weei! Have a nice day! :)


Kommentarer
N

Vädret idag är underbart! ;)

2008-03-04 @ 12:16:19
URL: http://nnats.blogg.se
Mamlin

haha ja några säkra kort har vi allt! ;)

2008-03-04 @ 12:23:48
URL: http://www.mamlin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0