Hallå!

Känner att det är dags att uppdatera lite. Vad är det senaste som hänt? Hmm, skrev lite om helgens fester i det senaste inlägget (det jag kom ihåg av kvällarna vill säga).
Idag kom brorsan hem, jag har varit hundvakt åt Tyson under tiden som han varit borta. Det var inte längesedan han fick körkort och något bland det första han gör är att köra ner i diktet. Snyggt jobbat! Haha, en traktor fick hjälpa honom upp. Pinsamt...
Igår blev det en riktigt lugn dag efter festandet, min baksmälla höll på att ta död på mig. Idag blir det också lugnt ser det ut som, hade tänkt att gå på stan förut men insåg ganska snabbt att det är röd dag, alltså är nog en del affärer stängda. Det får bli stan imorgon istället! Om det inte är för kallt vill säga, här uppe i Jämtland är det verkligen vinter! Nej, nu står brorsan bredvid och tjatar på att han ska ha datorn. Hej svejs!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0