Ge mig vår!

Ännu en lång föreläsning väntade i eftermiddag, men som sagt orkade jag inte gå dit så jag åkte hem, och efter en stund tog jag mig till Överby istället för lite shopping som alltid piggar upp. Hamnade med Amanda på bussen som tänkte precis samma sak som mig så blondinerna tog sig ut tillsammans :)
Jag hittade ett linne och ett par ljusblå jeans, och jackan kommer förmodligen hem på torsdag. Mars är min månad, därför spenderar jag en hel del av mina pengar nu känner jag!

Chattade med Ruby förut och efter ett snack med henne längtar man desto mer efter att få åka upp! Alla partyplaner som smids lockar! Bara två veckor kvar nu, yes!

Snart börjar efterlängtade Gossip Girl, härligt!


Jag är besviken på mig själv och dig som lät mig luras.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0