Fotboll/Bowling

Var uppe tidigt idag eftersom att det var dags för spelarmöte och käk i klubblokalen. Vi snackade lite målsättning, provade matchkläder och åt. Snart ska jag iväg för att träna och imorgon blir det match! Första matchen med TFK, lite nervöst måste jag erkänna men det ska bli kul! Ikväll blir det tacobuffé och bowling nere på Älvhögsborg med laget, trevligt! 21.00 är bowlingen klar och då ska självklart de som är över 18 vidare på förfest hos Govik, sedan till Butlers och efterfest hos Gunne. Så jävla orättvist att vi andra inte kan haka på! Men men, hade jag inte haft match imorgon hade man väl kunnat haka på till förfesten i alla fall. Nu ska jag åka, uppdaterar senare! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0