Värmebölja

Kom precis in från värmen. Varit ute med brorsan, Kim och lite folk med hundarna. Vi gick ner till Österäng och satt där en stund i solen. Det är verkligen varmt ute. Men nu ska det absolut inte klagas, så länge som jag väntat på det här vädret! Hoppas det håller i sig framöver. Ser fram emot imorgon då det ska festas på Stråket. Bäst för vakterna att dom är snälla och släpper in mig, annars förstör dom min kväll! Antar att det bara är att ta till den berömda flirtblicken, lägga huvudet på sne och le lite sött. Brukar funka på de flesta ;D Killar, killar - ibland är ni bra svaga för oss flickor :) Det är så det ska vara!
Nu ska jag ta och njuta av en kopp kaffe. Hur ska du spendera helgen i värmen? / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0