Söndag

Idag har jag sovit läänge. Vaknade av att Nikita ville gå ut så vi tog en runda vid elva. Efter det somnade jag om igen och var nog inte uppe förrän vid 14-tiden. Madde kom hit förut och var här ett tag. Alltid lika skönt att prata med henne :) Kom precis in efter att ha följt henne till Blå Center där hon skulle möta upp Ida. Nikita är överlycklig över att ha hittat en Kung-Fu panda leksak ute på gatan. Hon var bara tvungen att ha med den hem så nu ligger hon och leker med den. Roligast är nog att den pratar med henne när hon kommer åt knappen.  Nu sitter jag och väntar på att en film på 5an ska börja. Bara en 50 min nu. Bäst av allt - den är verklighetsbaserad. Såna filmer är alltid bra.
Det var väl vad jag hade att komma med just nu. Trevlig kväll! / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0