Tjabba tjena hallå!

Kom nyss in efter att ha tagit en tur på stan med Madde och Kim. Jovisst, broder Kim har hittat hem från Bulgarien nu där han spenderat halva sommaren. Hungriga som vi alla tre var köpte vi oss varsin sallad, riktigt gott, och snacka om att man blev mätt! Vi tog med oss maten och satte oss vid badhusparken. Självklart fick vi besök av en hungrig mås som Madde var generös och matade. När vi ätit upp tog jag och Madde en runda i affärerna, dock hittade vi ingenting. Dåligt utbud!
På fredag blir det party! Stråket öppnar. Nu börjar snart en helvild vecka. Eftersom varken jag eller Madde är 18 än kan vi trösta oss med att ha varandras sällskap medan de andra ska in på öltält och allt vad det är. Jag kom faktiskt in förra året, får väl se om det blir samma i år igen. Jag kan väl knappast se yngre ut i år :p Ska du på Storsjöyran?

   


Kommentarer
mmartinis

åh tack :)

2008-07-23 @ 18:19:02
URL: http://mmartinis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0