Tillbaka i Trollhättan

Godkväll folket! Det var en trevlig vistelse i Göteborg, kommer nog alltid trivas i den staden :) Men det är klart, sällskapet gör väl det mesta också. Först blev det shopping. Fick tag på en tjocktröja, en vit klänning och ett linne. Bilder kommer kanske imorgon. Efter det tog jag bussen till Amanda, vad jag saknat henne! Hon klippte mig, färgade utväxten och avslutade med att locka det. Jag är jättenöjd! :D Två filmer hann vi med att se, en rysare (Happening) och någon typ av drama, minns dock inte vad den heter. På kvällen när det klarnade upp åkte vi och träffade Markus sen var det dags för mig att bege mig hemåt. Dagen gick väldigt fort. Slutet gott, allting gott. Godnatt! <3



Kommentarer
Larissa

vilken fin bild

2008-07-14 @ 21:05:17
URL: http://larissao.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0