Stormvarning?

Njae, kanske lite tidigt för det men det blåser riktigt mycket idag. Vinden sprack mina solplaner :( Det är verkligen dags att börja jobba på brännan nu innan det är försent. Det gäller att ta tillfället i akt! Men inte en chans att jag lägger mig ute i bikini på gräsmattan och drar på mig en förkylning bara för lite solsken. Skulle se lite roligt ut dessutom när barnen springer runt där och leker i tjocka tröjor och långbyxor medan jag ligger där halvnäck. Nej, någon måtta får det vara på galenskaperna!
Halva sommarlovet har gått, det känns tragiskt. Lite besviken på mig själv dessutom. Inför varje sommar säger man till sig själv och andra "Detta ska bli den bästa sommaren någonsin" och man ska göra så mycket och planerna tar upp hela sommaren. Men så slutar det såhär istället. Sitter inne och bloggar. Inte för att det är något fel med att blogga men på sommaren ska man knappt befinna sig inomhus. Men vädret har ju verkligen inte varit något att hänga i julgranen hitills. Uselt! tror bara jag badat utmohus två gånger i år. Det är ju katastrof. Normalt sett brukar jag vara som fisken i vattnet. Men inte i år inte.
Snart slutar brorsan jobba så då ska vi i alla fall ut och leka med hundarna.
Hoppas du har en trevlig dag! / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0